Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

måndag 30 maj 2011

Livets vändningar...

Läste igenom alla gamla inlägg, och förundrades över hur fort det kan gå med livet ibland... Förra sommaren var jag t ex övertygad om att jag aldrig (mer eller mindre) skulle träffa någon, och nu sitter jag och ska bli sambo med världens mest fantastiska man. =) Skumt det där, att det kan gå från ett sätt till ett annat bara på så kort tid. Vi pratar ganska ofta om hur vi träffades, och vi båda två är övertygade om att vi kommer leva resten av våra liv tillsammans med varandra. Känns så himla bra, vi är liksom menade för varann... =)
Han är den jag väntat på, och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Fantastiska människa. <3
Ser fram emot vårt planerade bröllop nästa sommar. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar