Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

måndag 2 april 2012

Vecka 33, shopping och förkylning

Ja precis som rubriken- vecka 33 snart, närmare bestämt på fredag. Hjälp, 7 veckor kvar...! :-)
I helgen var vi på 40-års fest i sambons hemtrakter. Jättetrevligt även om 40 mil enkel resa kändes sådär med stooor mage och dunderförkylning. Satt i samma soffa typ hela kvällen och blev lite uppassad, det var inte så tokigt. ;-)

Shoppat lite bebisprylar och unnade mig en ny klänning inför festen i lördags, även om det är en mammaklänning som jag förhoppningsvis slipper använda sen ;-) Men jag har ju en tendens att köpa kläder som jag använder 1-2 ggr i vanliga fall så... ;-)

Supersnygg mammajeansklänning från H&M.


Gillar dessa små söta, köpte dem i blå/vit randigt. Tycker blått passar båda! :)















Har en mycket lugnare vecka på jobbet nu, halva mitt schema borta pga prao för åk 8. Så skönt att hinna med! Man kanske skulle jobba halvtid... ;-)

Hoppas på att få lite pengar från huset denna vecka eller nästa, då blir det lite shopping till nya huset. Trevligt. :-) Har spanat in soffa, gardiner, småplock som ljuslyktor som jag spanat på... :)


Kastehelmi från Iittala i färgen vattengrön är så snygg, och kommer passa perfekt i nya vardagsrummet.... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar