Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 14 april 2009

Finally...!

Är så glad, har ääääntligen köpt mig ett radhus! Ett litet och gulligt, precis som jag... ;)
Ska flytta 1 maj, så det börjar bli lite bråttom. Ska dessutom hinna till Spanien i 8 dagar innan det, planering är inte min starka sida tydligen :D
Håller på att rensa ur lägenheten, och det kommer fram massa minnen.... Blir ledsen, och tvingar mig själv att gå igenom det... Jobbigt....

Har träffat Mr Silent några gånger under helgen, och jag tycker om att umgås med honom. Det är nu det kommer ett "men" känner jag.... Men känner jag nåt? Förutom vänskap? Hur länge kan jag "fundera" utan att såra honom....? Svårt det här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar