Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

fredag 17 april 2009

Väggen...

Hmm.... Igår och i förrgår kväll har jag bara kraschat i soffan vid åtta när dottern somnat. Igår kväll började jag dessutom gråta utan anledning, tårarna bara rann och jag kände mig ungefär som knyttet i vem ska trösta knyttet.... Jag är nog stressad över allt med resan imorgon, flytt, jobbet i övrigt och dessutom mitt kaotiska liv i övrigt....
Har så svårt att ta emot hjälp av nån, tror alltid personen i fråga har baktankar. Blev därför väldigt förvånad när Mr Silent erbjöd sig att hjälpa mig flyttpacka... Varför då sa jag, och han var verkligen helt oförstående när jag ifrågasatte det. Måste nog kontrollera min skalle emellanåt....
Jaja, imorgon bär det av till Spanien med 11 elever och en trevlig kollega. Det kommer bli massa jobb, och jag hoppas verkligen jag kan släppa alla bekymmer hemifrån och bara fokusera på att ha trevligt där.....

Hasta luego...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar