Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

torsdag 7 maj 2009

Nya vindar....

Jahapp, installerad & klar i nya huset. :) Trivs som fisken i vattnet och dottern med! Så skönt att ha en egen uteplats och ett stooort kök!! Härligt värre.
Mitt privatliv då? Haha, dagens skämt... Hade ett snack med Mr Silent häromdagen, och jag talade om för honom att det saknas nåt för att jag ska kunna bygga vidare på nåt med honom. Han har massa känslor för mig, men jag känner inte riktigt som han.... Får väl se om vi kan vara vänner längre fram....
Singellivet är bara skönt, lite flirtande har väl ingen dött av ;), och nu när det dessutom är vår är det ju bara härligt att sitta på en uteservering med solbrillor på och spana på söta pojkar (lät lite peddovarning, men meningen "söta män" var inte riktigt lika kul.... ;)
Får se vad helgen bjuder på.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar