Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 12 maj 2009

Krav? Jag? ;)

Haha, har suttit och gjort ett högst vetenskapligt test på facebook och fått konstaterat att mannen i mitt liv ska börja på M.... Som om listan inte var tillräckligt lång redan.... ;) Inga Foppatofflor, inga konstiga tics (typ tourettes ;)) och han ska INTE känna mitt ex.... Lätt i den här stan, haha...
Skämt åsido, jag är lugn över att vara singel, MEN det skulle vara otroligt skönt med en kram emellanåt.... :)
Ska man lägga ut sig själv på blocket kanske....? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar