Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

fredag 15 maj 2009

Låt mig bara vara....

Känner mig trött, lättretad, irriterad och sur... X-et ger sig inte med alla "fina" kommentarer till mig, och han envisas med att ta kontakt med mig gång efter annan... Dryga j*vel....
Lämna mig ifred så blir det bra!
Har efter många om & men bestämt mig för att börja nätdejta. På vinst & förlust... ;) Vi får se hur eller vad det blir, men det känns lite som att jag tagit ett steg i rätt riktning iaf. Sen om det blir nåt av det är ju en annan femma.... :)
Jaja. I helgen blir det kalas hos en kompis till dottern och sen blir det lite tapetsering... :)
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar