Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

torsdag 21 januari 2010

Hur gör man...?

Jahapp, bestämde mig ju för att börja nätdejta. Som tjej på nätet har man en guldsits, det bara ramlar in mail hela tiden. (Lätt anlag för hybris alltså, haha....) Sen att hälften ser ut som att de bott under en sten de senaste 14 åren får man ju räkna med, bara att klicka bort... De utan bild går bort, kan man inte stå för den man är tycker jag inte det är intressant. Kanske låter ytligt, men sån är jag.... :)

Finns några intressanta, men ändå har jag en känsla i mig att det är nåt som inte stämmer... Är min "jakt" på drömprinsen helt ute i tassemarken? Målar jag upp en idealbild så grann att den aldrig går att uppfylla för NÅGON? Antar det, jag tror att jag har aningen för höga krav.... Men-allt löser sig och det mesta visar sig ju med tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar