Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

lördag 14 augusti 2010

Lilla rosa molnet...

...är mitt "indiannamn" enligt min kompis och hennes kille. ;) Detta pga att jag svävar på rosa moln.... Jag och herrn söderifrån kunde inte vänta till på lördag med att ses, så vi bestämde oss för att ses i Örebro (halva vägen var) natten mellan igår & idag. Han var tvungen att åka hemöver redan kl 06 imorse, då han var ansvarig för sin brors svensexa. Men han åkte nästan 40 mil för att få vara med mig i 10 timmar.... =) Vi promenerade, myste och pratade... Så underbart! Han säger var femte minut hur mkt han gillar mig och hur fin jag är... =) Tror honom i och för sig inte, men det är himla mysigt... Vi kommer ses igen på lördag, i hans stad. Längtar.... Han hade med sig fina blommor till mig igår, det var inte igår jag fick blommor! ;) Han känns lite "gammaldags" i sin uppvaktning, gillar det även om det är såå ovant.... Vad har jag träffat för tomtar tidigare?! ;)
Ska sväva vidare på mitt moln nu... Han ringde nyss för att få höra min röst... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar