Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 30 mars 2010

Allt jag behöver.....

.....är lite uppmärksamhet tydligen... ;) Nån som säger att jag är fin, att han (ja, det är ju ofta en han...) tycker om mig.... Det är skönt med lite bekräftelse, men jag vill ju egentligen ha mer.... Jag vill ha kärlek, men vill man nåt för mycket så kommer den inte tror jag. Så-nedläggning av nätet nu. =) Lite kontakt med en kille, men hur allvarligt det är vet jag inte. Sms och mail, men men. Jag orkar inte engagera mig, det får han göra isf. Söt är han, och får mig att skratta. Men, personkemin kanske inte alls finns om/när vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar