Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 9 mars 2010

Funderingar.....

Helgen innan sportlovet (dvs helgen v 8) var jag till Uppsala och hälsade på M. Mysigt.... Mat, bio och mys.... Skrämdes halvt från vettet av filmen vi var på (Wolfman), misstänkte att det var för att han skulle känna sig macho ;)
Han är så härlig, och jag är lost.... Kan inte riktigt hålla händerna ifrån honom....
Så, vad är då problemet? Jo, att jag inte vet vad/var han står/känner..... Han vill ju ses, och har inte behovet att prata/messa varje dag.... Hur många har det? ;) Förutom jag....
Jag bestämde mig för att låta honom ta kontakt, komma med förslag... Får väl se vad som händer.
Känns lite typiskt, bara för att jag vill så vill väl inte han. Story of my life....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar