Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

fredag 21 maj 2010

Precis såhär är det...

men jag skulle aldrig ha tålamod nog

att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du

Om du lämnade mig nu
Lars Winnerbäck feat. Miss Li

Ingen känner mig så väl som du gör... Jag vill fan inte ha nån annan. Innan jag är "över" dessa känslor kan jag inte träffa nån annan. Eller vad framtiden nu utvisar...Vill inte heller, är så sjuuuukt trött på att dejta, lära känna nya personer och krångla. Läser jag vad jag tidigare skrivit är det precis vad jag vill, men nu känner jag mig såå trött på det!
Usch och fy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar