Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

måndag 19 april 2010

Är jag dum i hela huvudet?

Jag har ju träffat den här killen ett par gånger nu, och nu börjar ju den gamla vanliga fröken backa... Jaha, var det inte mer intressant än såhär.... Har börjat fundera så mkt över en gammal bekant, som jag har känt i 10 år. Vi har aldrig varit tillsammans "på riktigt", men intresse har funnits. Vi har dock aldrig kommit till skott, men det känns som förutsättningarna förändrats nu.... Träffades igår, och pratade igenom allt. När vi sen sa hejdå kramades vi lääänge och han såg mig i ögonen på ett sätt som fick mina knän att vika sig. Vad håller jag på med?! Vad händer?! Vad gör jag?! Jag har massa känslor för honom, men törs jag släppa fram dom?
Faan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar