Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

onsdag 28 april 2010

What if...

Tillbringar tid med M. Mycket tid, både dagar & nätter. Hur länge kan jag lura mig själv att det bara blir som det blir, och att det "inte spelar roll"...? Jag märker på mig själv att jag trivs i hans sällskap, och att det känns så bra att bara vara med honom. Imorse när jag satt vid hans köksbord och åt frukost fastnade blicken på hans kylskåp, där ett födelsedagskort fanns uppsatt. Från hans ex... Tankarna snurrade till, och jag har inga problem alls med att de umgås, MEN jag skulle ha problem med att de var intima med varann. Vet inte om de är det, och jag vet inte om jag kan fråga än. Fast å andra sidan, varför skulle jag inte kunna...
Mina två närmaste vänner är oroliga för mig, att jag ska bli sårad igen... Undrar om de får rätt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar