Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 20 april 2010

Hit, dit, vet inte ett skit.....

Nä just det. Ingen aning. När Jag frågar M om hur han tänker svarar han att jag inte får pressa honom... men hur länge ska jag "vänta"? Borde han inte veta om han vill....? Eller? Lägger jag mitt hjärta på tågrälsen nu i väntan på att tåget kommer och mosar det? Eller har jag tur att bommarna fälls innan och jag hinner rädda det? Eller så kanske inte tåget kommer och det blir superbra...?
Fan vet....


Ladda ner världens mest använda webbläsare nu. Ta med dig Hotmail i mobilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar