Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

fredag 5 februari 2010

Är det söndag snart?

Eller typ... Känns så i kroppen... ;)
Ska till Örebro i eftermiddag på badweekend med bästa vännen och kära lilla dottern. Har bokat två nätter i stuga och vi får bada på Gustavsvik hela lördagen. Det är ju ett av Sveriges största äventyrsbad, och jag VET att lillgumman kommer älska det.... :) Naturligtvis är ju Mr Uppsala här i stan när jag åker bort, men en stund på söndag har vi ju lyckats pussla ihop... Jag åker från Örebro tidigt på söndag morgon (haha...) för att få träffa honom en stund :) Hoppas det inte är för desperat...!

Fick söta sms från honom igår, då härjar fjärilarna fritt i magen en stund! Det är en så skön känsla... Även om det inte blir nåt så känns det skönt att veta att jag är "mottaglig" för såna känslor, och att jag KAN känna saker... Har ju inte trott det pga alla turer för 2 år sen med en viss herre.... Men - det här känns underbart. ;) Än så länge... ;)

Så, wish me luck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar