Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 23 februari 2010

Telefonräkningen...

....blir nog hög.... Pratar varje kväll i typ en timme, om allt... Igår fick jag spy ur mig över mitt jobb & allt om det.... Han skrattar åt mig & mina "bekymmer", och talar om att han skulle troligen klara en timme som lärare utan att få ett sammanbrott. ;) Ungefär lika länge som jag skulle stå ut som jurist då... :D
Hoppas vi kan ses i helgen, det skulle kännas skönt att få lite tid tillsammans och inte bara i telefon... Sportlovet närmar sig, och det är verkligen välbehövligt! Vill ha ledigt och kunna sova lite.... Efter helgens bravader med ommöblering och kaos är jag trött.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar