Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

torsdag 11 februari 2010

Får man verkligen säga vad som helst...??

Igår när jag satt i personalrummet på jobbet kom han jag haft en relation med in. Vårt förhållningssätt till varann är rätt stramt, och vi säger väl inte mer än nödvändigt till varann. Men igår tyckte han att han var tvungen att meddela mig att han på tisdagskvällen sett en dokumentär på tv. Han sa till mig att "jag såg en dokumentär på tv igår, och tänkte på dig". Han sa det helt utan ironi i rösten, så jag tänkte att det kanske handlade om personer som shoppar för mycket ;) eller såna som inte kan köra bil. ;) Men nä, han kom snart med tillägget "det handlade om personer med borderline". Hmmmm.... Får man säga så? Även om han tycker att jag är psykiskt störd behöver han väl inte säga det? Pratade med en kollega, och hon sa att det gränsade till trakasserier.... Mystiska människa.
Jaja, imorrn är det fredag...! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar