Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

onsdag 10 februari 2010

Nästa steg...?

Jag sitter som ett fån & bara ler... :-D Rätt skön känsla... M messade mig igår och undrade om vi ska ses på fredag. Gärna... Nästa fråga från honom blev då om jag vill sova kvar där till lördag... :) Vill gärna det, även om min stressnivå sköt i höjden... :-D Det blir säkert bra, tänk inte så mycket fröken.... Lättare sagt än gjort.
Hade ett långt samtal med fröken från södern igår, tack vännen. :) Vi hjälpte varann med våra funderingar & bekymmer, och när jag avslutade samtalet log jag för mig själv. Hur det än blir så ordnar det sig. :)
Idag fick jag en oväntad sovmorgon, hade glömt att en klass var borta nu på morgonen, så jag blev lagom road när jag kommer till jobbet 7.30 och inser att jag börjar 11... Men, sova är överskattat! ;) I alla fall i mitt nuvarande tillstånd, haha...
Till helgen (på lördag då) blir det melodifestival och tillhörande middag med trevligt sällskap här i stan. Hoppas det blir bra, även om melodifestivalmusik inte är min favorit direkt. Kan dock vara kul med lite happenings här i byn......
Nu lite mer kaffe, sen kanske ta tag i saker som väntar..... :)

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen!! Haha hoppas nu att det löser sig för båda!! ;)

    SvaraRadera