Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 2 februari 2010

Färd med fjärilar....

I söndags var jag på besök till den stora staden utanför huvudstaden (nej jag såg inte Pelle Svanslös) och träffade söööt pojke.... Nätkontakt, men från samma lilla pöl som jag från början. Jag var så sjukt nervös innan, sov knappt på natten innan. Bilfärden dit blev orolig, men den släppte så snart jag körde fel och blev tvungen att ringa honom för en vägbeskrivning. När han mötte mig kändes det inte alls pirrigt eller nervöst, bara bra.... :)
Vi åt lunch, fikade, var ut på IKEA och köpte lite småsaker och en fåtölj som vi sen hjälptes åt att skruva ihop, haha... Sen lite mer fika.... Koffeinhalten i blodet var skyhög, men inte tillräckligt för att lugna fjärilarna i magen.... ;)
Vi har kontakt varje dag, och vi ska ses på söndag..... Pirrigt!
Så, nu då? Hur gör man.... Jag vill verkligen se om det kan bli nåt, men inte vara för på... Och inte för ointresserad heller.... Men det kanske är så att det ger sig av sig själv om det är rätt.... :)
Han är ju så söööt...! :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar