Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

måndag 15 februari 2010

Ett sällsynt exemplar....

Rubriken för att citera bästa Lars Winnerbäck... :) Låten handlar inte om att han "faller" på det sätt som jag känner att jag gör, men jag älskar refrängen... "För jag faller, faller, faller".... Och det är exakt det jag håller på att göra... :)

jag hoppas på ett kort som inte lagts
jag litar till ett ord som inte sagts
min lust är fri

res med mig
till ett annat land
jag faller faller faller

Fredagen härlig... Promenad till ica & köpte frukost till lördagen, sen en mysig middag på en italiensk restaurang med en kypare som roade oss rejält. :) Vi fortsatte till kulturhusets skybar där vi pratade om det mesta som hör livet till tror jag... När de stängde vid 23 gick vi hem till honom och la oss och tittade på en värdelös film (nån otroligt verklighetstrogen krokodil som åt upp allt och alla i dess väg...) och kramades. Härligt.... Somnade i 4-tiden på lördag morgon, och upp igen vid 9.... Hyfsat trött! Men värt det...! Lördagen började med frukost och sen lite slapp innan vi tog en promenad och jag åkte tillbaks till hemstaden för att gå på delfinal 2 i Melodifestivalen. Tacos hos grannen innan, och lite vin för att få upp partystämningen! Inne i Göransson arena var det fullt ös, himla bra stämning, även om schlagermusik inte är min favorit direkt. Men, rätt bidrag gick vidare!
Gårdagen slapp, gjorde ett par försök att städa, men nej. Blev istället soffan med te, Ben & Jerrys "Cookie Dough" och massa avsnitt av Sex and the city. Underbart skönt! På kvällskvisten kom det ett sms från honom att han tänkt på mig under dagen..... :) :) Såå glad... Han kommer hit på onsdag och stannar till torsdag..... Lovely.... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar