Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

torsdag 4 februari 2010

Huvudvärk - men vem bryr sig... :-D

Japp, huvudvärken sitter som en blykeps på skallen, tror de senaste dagarnas sena nätter gör sig påminda... Men jag tänker inte klaga, att ligga och sms'a inpå nattkröken med mysig kille har väl ingen dött av.... ;) Fick ett sms rätt sent igår, "jag längtar till söndag"... Lätt att somna efter det när fjärilarna i magen hade inbördeskrig med varann...! :-D Vi ska ses på söndag, och jag längtar..... Mycket!
Kan inte hjälpa det, varje morgon när jag egentligen är sjuuukt trött kommer det bara ett leende när jag tänker på att snart är det söndag..... :) Härligt!
Det känns bra, och jag är rätt nöjd med mina ansträngningar att inte fundera så j*vla mycket, utan bara köra. En dag i taget, träff för träff.... Just nu känns det bara TOPPEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar