Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

torsdag 18 februari 2010

Snor i hela skallen...

Hyggligt förkyld, totalt igenkorkad i näsan & känner mig seg...
Fick besök av M igår, han stannade dock inte över natten som var "tänkt" från början eftersom det händer att saker kommer emellan. :) Men, mysigt med mat & prat, långpromenad i snön var mkt mysigt... Vi pratade mkt, om saker som känns som att de kan bli problem framöver. T ex var han fundersam över avståndet, men det ser inte jag som ett bekymmer. 12 mil är inget, och det går visst att bara åka för en stund. :) Nemas problemas.... Han muttrade lite att det inte var kul att inte få träffa mig när han vill (gulligt....) och att vi inte får en vardag ihop. Å andra sidan kommer vi ju inte flytta ihop imorrn, så... det mesta löser sig! Det kan vara bra att vara ifrån varann och längta, att varje gång man ses blir det mys. Han talade även om för mig att "du får lägga ner internetdejtandet, för det har jag gjort". (Jippii!! =) ) Tyckte det var lite sött...
Men, summa summarum, vi ska fortsätta ses och se vad som händer... Båda vill ju, och det är väl ändå positivt?!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar