Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

tisdag 31 mars 2009

Fan...

Ja, just det. Fan. Har troligen sålt min lägenhet, efter lite om och men. Hade liksom som mål där i februari att ha nånstans att flytta till också, men varenda j*vla budgivning bara skenar iväg, så nu står jag utan bostad... Den som ska ha min lägenhet ska in till 1/6 så jag har lite tid på mig, men inte så himla mycket att vinka på.... Åh, helvete. Jag vill ha ett radhus i det område som jag sett, och det kommer fler där hela tiden, men tyvärr också fler spekulanter.... :(
Nån gång blir det min tur... Men när? Snart tack....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar