Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

måndag 30 mars 2009

Fjärilar...?

Efter en skön helg med umgänge, party och mys i soffan är det dags att ta tag i arbetsveckan igen... Fredagen bjöd på mat, godis och tvtittande hos vänner, mysigt. I lördags sprang vi runt på IKEA som skållade råttor, och sedan blev det party... Mycket trevligt med utgång tillsammans med jobbarkompisen som är befriande störd.... ;)

Söndagen bjöd på soffläge hur länge som helst, tills det var dags att träffa herrn.... Fika, kramar och en och annan puss... Mysigt, och jag kände hur mina knän vek sig när vi pussades... :)
I vanlig ordning ska jag naturligtvis analysera och vrida på detta tills jag slagit knut på mig själv... :D Men jag ska undvika att göra en konsekvensbeskrivning på det nu tror jag, åtminstone för den här gången.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar