Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

onsdag 25 mars 2009

Ilska...

Ja, just det. Ilska. Bra ord... Blir tokig snart. En man som under längre tid figurerat i mitt liv beter sig illa som f*n... Och jag blir sååå arg! Vi hade en relation för rätt längesen, och han behandlade mig illa. Frågar man honom så är det jag som gjort fel som inte litade på honom. Verkar lätt att lita på nån som bedrog en... Igår kläckte han ur sig massa massa elaka kommentarer till mig, bara för att såra... Han har ny tjej nu (som han träffade innan han lämnade mig) och hon FINNS för honom på ett sätt jag aldrig gjorde tydligen. Idioti... Så irriterad, arg, frustrerad, besviken, men framförallt, riktigt j*vla FÖRBANNAD!!!

Men, det finns faktiskt positiva saker i mitt liv också, tro det eller ej... Igår läste jag godnattsaga för dottern, "Vem ska trösta knyttet" (Passande titel efter gårdagen...) och hon kommenterade så kloka små saker min älskling... Jag gillar verkligen den boken, den är så mysig... Vi köpte lite kläder till henne igår, en Hello Kitty-klänning, eftersom ALLT ska vara Kittyinspirerat för henne nu...

Mr Silent då... Jo, han finns i faggorna... ;) Pratade igår, och jag förundrades över hans kloka kommentarer om livet, kärlek, relationer, och allt däremellan. Tack för din klokhet... :) Blev glad av hans råd, tips och framförallt hans lugna sätt. Skönt med vettiga människor i en störd värld....

Idag ska jag kolla på ännu ett radhus, håller tummarna för att det kan vara nåt... Och att det inte blir budgivning som drar iväg.....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar