Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

fredag 20 mars 2009

Kommunikation och hustankar!

Antar att det finns fler än jag som separerat från sina barns pappor... Jag fick ett totalt frispel på dotterns pappa igår, när han i mina ögon beter sig otroligt underligt... Säger inte att jag har rätt varenda gång ;), men lite kommunikation borde väl vara nödvändigt för att vi ska kunna fungera tillsammans....

Idag är det äntligen fredag, och en lugn och skön helg väntar tillsammans med dottern och några av mina goaste närmaste vänner. :) Så skönt att bara få ta det lugnt och inte stressa som man ofta gör på vardagarna när jobb, dagis, träningar, mat, vänner, mys ska hinnas med... Nu kan vi bara fokusera på MYS!

Går i bostadsbytestankar... Vill köpa radhus eller ett pyttelitet hus, mest för att komma ner på marken och känna att jag har nåt eget att gå ut på, men hittills har priserna avskräckt mig lite, och jag har lagt mig i budgivningarna. Nu har jag några intressanta objekt på G, håller alla tummar i världen för mig själv nu känns det som... Har även på kuppen blivit "lätt" beroende av hemnet, till min omgivnings stora förtjusning! ;) Fast lite kul är det, och jag har lärt mig massor om hus och vad som man ska kolla på vid husköp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar