Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

fredag 27 mars 2009

Ska det gå bra nu?

Pratade med mäklaren igår... Han hade visat min lägenhet för en dam som var mycket intresserad och som sagt när hon klev innanför dörren "den här ska jag ha". Skönt :) Hoppas verkligen hon tar den, och att jag nu hittar nånstans att bo! Hamnade ju i en lite annan sits nu, eftersom jag nu har lite bråttom med att hitta nytt ställe! Angenämt problem... ;D Tidigare har jag bara kollat och sagt att jag inte kan tillträda nytt boende så snabbt, men nu kan jag ju det!! Jippii...!! :)

Ikväll blir det träning och sen tv-soffan tror jag... Skönt med slappa efter den här veckan, som varit rolig men himla intensiv. Ska sova lääänge imorgon... Får se om det blir party imorgon, skulle vara trevligt. Men andra alternativet bio funkar utmärkt det med. På söndag ska jag på dejt... Får väl se hur det går... :) Nu har vi ju pratat massa massa gånger, och nästan vänt ut och in på varann, så nu måste karln bevisa att han törs prata när vi ses också. :) Törs inte tänka positivt här än, men måste erkänna att jag ler när jag tänker på honom........

1 kommentar: