Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

onsdag 25 mars 2009

Lektion om livet...

Efter trevlig lunch med klok vän så har jag kommit fram till att jag nog inte ska analysera allt som händer för mycket... Bara låta saker hända... :) Frågan är väl om jag, med mitt otroliga kontrollbehov, bara kan "släppa", eller om jag kan vara så pass öppen och "cool" att jag gör det... Den som lever får se... ;)

Jag är glad att ha de vänner jag har, tack för att ni finns... Har en underbar vän som jag sms'at mycket med om detta, mest pga avståndet mellan oss, och hon har så kloka, raka kommentarer att jag blir alldeles till mig! :D Tack för att du är du kära vän...

Nu väntar fika med jobbarkompis, bye....

1 kommentar: