Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

måndag 30 mars 2009

Syns det? ;)

Hmm... Har fått fler kommentarer idag om att jag ler mystiskt och att jag ser glad ut... Själv tycker jag inte det är nån skillnad på mig, men positivt att jag ser glad ut. :) (Hur sur såg jag ut innan?!)

Blir lite rosig om kinderna.... ;) När jag tänker på kramarna och pussarna igår så ler jag nog....
Ska ge blanka f*n i att analysera, se konsekvenser och allt nu. Bara vara......

1 kommentar:

  1. Åh låter bra det!! Stäng av hjärnan och bara va!! Blir så glad när jag läser det här!! =) Kraaaaaam på dej!!

    SvaraRadera