Om mig

Södra Norrland, Sweden
Lärarmamma med två döttrar på sju år och en liten född i maj -12, och en bonusson på 9 år. Bloggar sporadiskt om livet, kärleken, familjen och annat som känns viktigt. Gillar choklad, te och träning. Gillar inte måndagar, orättvisor och leverpastej.

torsdag 26 mars 2009

Jaha...?

Tror jag blir knäpp snart. (Blir...? ;)) Pga en viss man som fanns i mitt liv förut så har jag nu stora problem att släppa in en vettig kille i mitt liv... Varför? Jo, för jag är rädd så in i.... att bli sårad, sviken, lurad, you name it... Drygt...
Försöker verkligen bara tänka att jag ska ta det som det kommer, och bara flyta med... Men jag märker på mig själv att jag ännu en gång letar fel, brister och sånt som inte skulle gillas av mig... Herregud, vem fan bryr sig om killen i fråga knyter skosnörena åt fel håll, har gaffeln i höger hand eller har problem med att stava... Nu är inte den här killen så, men det är den typen av fel som kan bli "avgörande" för mig att inte fortsätta träffa nån... Fatta, allvarliga problem.... ;D Undrar om det finns fler som jag...? Min kloka vän i söder hade en bra kommentar, att när rätt kille kommer så väntar han på en öppning, han försöker inte tvinga sig in.... Tack för den min vän. :*

Puckot då... Jo, han fortsätter kommentera saker jag gör, gjort och hur jag är... Ge upp... Lämna mig ifred! Han mailar, söker upp mig och "ska prata". Jag blir så trött...

2 kommentarer:

  1. Jaa det där är ju allvarliga fel... Är ju som sagt likadan själv.. Åh bry dej som sagt inte om puckot... Han är bara ett svin som inte är värd att du lägger ner kraft och ork på att bli upprörd... Testa att skratta bort det bara, han kommer att bli skogstokig av det... ;) Saknar dej gumman!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, gudarna ska veta att jag verkligen försöker stänga ute honom ur mitt liv.... Tack vännen, jag saknar dig massor med! :(
    Hoppas vi ses snart, vi måste ta en skvallerfika.... Eller många.... ;)

    SvaraRadera